Dobrý deň. Je to veľmi pekné. Mám ale jeden dotaz. Pracujem s produktami, ktoré sú zaradené ako potravinové doplňky. Sú to vlastne funkčné potraviny a pri zaradení do jídelníčku posobia veľmi priaznivo na celý organizmus. Takže sa možu diať i „zázraky“ v oblasti zdravia. 🙂 Samozrejme s tým mám hlavne svoju vlastnú dobrú skúsenosť o ktorej hovorím hneď na začiatku. Ale prídem si trochu ako ohraná platňa a hlavne to používa veľa predajcov, takže moj síce pravdivý príbeh takpovediac nezaberá… Ľudia už neveria, sú skeptickí… Mám ja na sebe niečo zlepšiť, alebo je to tak, že to nie je cesta tých ľudí? Možná zložitá otázka, ale Váš príspevok mi príde tak úžasný,je to podané s takou ľahkosťou… Ako ju teda získať? Ďakujem. S pozdravom Marta Věncková
V Petrovo příkladě byl silný emoční činitel peníze a následuje představa zisku.
Pokud vypráviš svou zkušenost, klient si nepředstavi užitek pro svůj život, jak sama zmiňuješ, nejprve bych s nim rozebral otázku důležitosti zdraví, aby si uvědomil možná rizika a důležitost teto oblasti života a co vše děla nyní pro to, aby se cítil lépe, výkoněji, šťastnější. Vzbuď v klientovi představy, chutě, vůně a další modality a nabídnout ochutnávku s viditelným výsledkem na zkoušku bez rizika. ?
Dobrý den,
velice rád se dívám na vaše videa poslouchám vaše skvělé rady, ale pracuji ve zdravotnictví a tam toto vůbec nefunguje. Naši pacienti vědí, že když chtějí v zimě jezdit autem, tak si musí koupit zimní pneu, ale když si mají koupit třeba ortopedické vložky do obuvi, aby ošetřili své nohy a předešli tak dalším komplikacím, které je mohou potkat, tak nemají peníze. Jsou zvyklí, že za předchozího režimu byly protetické pomůcky zdarma. Když si pozvou zedníka ví, mu musí zaplatit,ale když přijdou na ortopedickou protetiku, tak se strašně diví, co, že to po nich vlastně chceme.
Velice rád bych využil vaše cenné zkušenosti, ale myslím si, že v mém podnikání to jaksi nejde. I tak vám děkuji. Mian Ságl
Nenechte se nachytat na hru svých pacientů. Zedník a automechanik se platil vždy, tak jak se doktorům dávaly vždy úplatky nebo pozornosti. Pacienti dobře ví, že dnes už se řada zdravotních pomůcek platí, ale zkouší, zda to s tou platbou nebo výškou platby myslíte vážně. Sám víte, že tady ještě zdaleka není tak jednotný ceník jak u pneumatik nebo cihel. Taky zkouší, zda zdravotník nebude ochotný převzít na sebe péči o jejich zdraví. Máte je jedinečnou možnost včas proškolit, že nebude. Anebo si pořiďte do čekárny poutavé video, jak se prima žije s příčně plochou nohou atp. Kolik lidí dnes chodí s klasickým dřevěnými berlemi pod pažemi, byť mají jen dočasně zlomenou nohu? Kolik lidí si dává amalgám na přední zuby? Kolik lidí si platí rehabilitace? Taky si naučili, taky si zvykli! A buďte v klidu, jsem zahradník. Taky mi zkoušejí neplatit, taky nemají peníze. Za vybavení kuchyně dají obří peníz a kytky by měly růst zdarma 🙂 Vytrvale a s úsměvem jim opakujte výšku své ceny.
Dobrý deň. Je to veľmi pekné. Mám ale jeden dotaz. Pracujem s produktami, ktoré sú zaradené ako potravinové doplňky. Sú to vlastne funkčné potraviny a pri zaradení do jídelníčku posobia veľmi priaznivo na celý organizmus. Takže sa možu diať i „zázraky“ v oblasti zdravia. 🙂 Samozrejme s tým mám hlavne svoju vlastnú dobrú skúsenosť o ktorej hovorím hneď na začiatku. Ale prídem si trochu ako ohraná platňa a hlavne to používa veľa predajcov, takže moj síce pravdivý príbeh takpovediac nezaberá… Ľudia už neveria, sú skeptickí… Mám ja na sebe niečo zlepšiť, alebo je to tak, že to nie je cesta tých ľudí? Možná zložitá otázka, ale Váš príspevok mi príde tak úžasný,je to podané s takou ľahkosťou… Ako ju teda získať? Ďakujem. S pozdravom Marta Věncková
V Petrovo příkladě byl silný emoční činitel peníze a následuje představa zisku.
Pokud vypráviš svou zkušenost, klient si nepředstavi užitek pro svůj život, jak sama zmiňuješ, nejprve bych s nim rozebral otázku důležitosti zdraví, aby si uvědomil možná rizika a důležitost teto oblasti života a co vše děla nyní pro to, aby se cítil lépe, výkoněji, šťastnější. Vzbuď v klientovi představy, chutě, vůně a další modality a nabídnout ochutnávku s viditelným výsledkem na zkoušku bez rizika. ?
Dobrý den,
velice rád se dívám na vaše videa poslouchám vaše skvělé rady, ale pracuji ve zdravotnictví a tam toto vůbec nefunguje. Naši pacienti vědí, že když chtějí v zimě jezdit autem, tak si musí koupit zimní pneu, ale když si mají koupit třeba ortopedické vložky do obuvi, aby ošetřili své nohy a předešli tak dalším komplikacím, které je mohou potkat, tak nemají peníze. Jsou zvyklí, že za předchozího režimu byly protetické pomůcky zdarma. Když si pozvou zedníka ví, mu musí zaplatit,ale když přijdou na ortopedickou protetiku, tak se strašně diví, co, že to po nich vlastně chceme.
Velice rád bych využil vaše cenné zkušenosti, ale myslím si, že v mém podnikání to jaksi nejde. I tak vám děkuji. Mian Ságl
Nenechte se nachytat na hru svých pacientů. Zedník a automechanik se platil vždy, tak jak se doktorům dávaly vždy úplatky nebo pozornosti. Pacienti dobře ví, že dnes už se řada zdravotních pomůcek platí, ale zkouší, zda to s tou platbou nebo výškou platby myslíte vážně. Sám víte, že tady ještě zdaleka není tak jednotný ceník jak u pneumatik nebo cihel. Taky zkouší, zda zdravotník nebude ochotný převzít na sebe péči o jejich zdraví. Máte je jedinečnou možnost včas proškolit, že nebude. Anebo si pořiďte do čekárny poutavé video, jak se prima žije s příčně plochou nohou atp. Kolik lidí dnes chodí s klasickým dřevěnými berlemi pod pažemi, byť mají jen dočasně zlomenou nohu? Kolik lidí si dává amalgám na přední zuby? Kolik lidí si platí rehabilitace? Taky si naučili, taky si zvykli! A buďte v klidu, jsem zahradník. Taky mi zkoušejí neplatit, taky nemají peníze. Za vybavení kuchyně dají obří peníz a kytky by měly růst zdarma 🙂 Vytrvale a s úsměvem jim opakujte výšku své ceny.